Monday 1 April 2013

APRILFOOL ♥

Hey ! Assalamualaikum ndaa jawab dosaaa : 3

I'm cominggg, mahu update blogger dulu, kesian nee blog lama sudaa ndaa kena update, last update pun last year 15.102012. HAHAHA! Ini semua gara'gara start aku adaa twitter, instagram and keek andd whatever laaa. 

Aku menaip di sini, mahu share cerita baru baa neee. About 'APRIL' . Lol , well maklum laaaa , april gitueeee . *Relax bh , sambil -sambil tunggu blog neee hbis ak taip , ak hiburkan kamu dgn laguu ak :)

Last year , 1 April 2012 , akuu still ingat and sentiasa dalam ingatan aku sebab happy plus mekong aku timee neee , gara'gara Razzi , sii Gilaaa neee . Aku dikenakan oleh Razzi gilaaaa neee !

Aku fikir diaa cakap semua tuee , betul aaaa . Sampai mati'mati baa aku percaya cakap diaa , last'last terus diaa cakap 'APRILFOOL' . Gilaaaaa kannn ?!
Sandi neee sii boyfiee . HAHAHAHA.

Aku suka bulan April , sebab bulan nee laa banyak membawa kebahagiaan dengan aku dan bulan April jugaa birthday aku , and birthday sii gilaaaa nee *Razzi . And banyak sejarah neee bulan april dalam hidup aku , I hopee bulan April nee tahun pun bgitu , AMIN ! Aiseh'sehh .

Aku birthday 13.04.1998 , manakala Razzi pulaa 25.04.1996 . Boaaaaa , siap adaa batch lgyyyy , Ulung ! Last year aku birthday , bolee laa bnyk jugaa hadiah aku dapat and wish me at Facebook :)

This year , aku ndaa tahu lagi berapa ramai orang wish and give me present , HAHAHA . *Itu pulaa yg difikir , eeeee jangann ! Cukuplaa doa daripada mumy and daddy , ahli keluarga and rakan'rakan , agar aku panjang umur and murah rezeki and dirahmati Allah , Amin :*

Last year jugaa , time aku birthday aku bagi keychain nama dengan kawan'kawan classmate aku and besties aku , terbalik pulaa kann ? Hehehe, aku pulaa yg bagi , ndapala sekali'sekala kan ? Not always jugaaa ♥


Oh bhbh , sampai disi ini setja laa cerita aku , pada hari ini . Assalamualaikum and salam sejahtera  . Thnks reading my blogger , hope youu all terhibur yeeeee :) Okeey , semoga anda dirahmati Allah and mulakan harimu dengan senyuman :))))

You smile , I smilee 

No comments:

Post a Comment